środa, 23 stycznia 2013

Yeah!!!

Ta daaaam.
Sesja dobiegła końca!!!
Pierwszy semestr zdany, a ja jestem jednym z pierwszych studentów w Polsce, mogących cieszyć się upragnionymi feriami.

Polecam: http://www.youtube.com/watch?v=WAK0tGsFDNg
:D
Tak jak obiecałem - jak tylko kac opuści mój wymęczony wczorajszym oblewaniem wyników organizm, zabiorę się za ostre pisanie ^^.
Na pierwszy strzał leci AiM, rozdział 6. Później prawdopodobnie zajmę się przerzuceniem do końca WMC, a reszta? Reszta rzeczy należy do Was, pozwolę Wam wybrać, czy wolicie 1 rozdział tłumaczenia ,,Terapii'', czy 1 rozdział ,,Out Of Order'', czy może 2 rozdział ,, Historii Słodko-Kwaśnej''.

Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki w ten trudny dla mnie okres :3

19 komentarzy:

  1. Gratulacje zdania :D Napisz słodko-kwaśną, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh... Kolejna osoba, która ma już ferie, a ja co? W szkole będę gniła jeszcze dwa tygodnie... Buu T.T
    Jedyne czym mnie pocieszyłeś, to że zdałeś :) Gratuluję!
    Hmm, ja bym chciała, żebyś na drugi ogień trzasnął drugą część "Historii Słodko-Kwaśnej", bo jak na razie, najbardziej przypadła mi do gustu :D
    Pozdrawiam gorąco! I żebyś pisał w czasie wolnym, a nie się byczył :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie naraz ! ;D
    I gratuluje zdania sesji.
    Szybko się wyzbywaj tego alkoholu z organizmu i daj nam, spragnionym twojej prozy, jakiś tekscik ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się długo i jestem za słodko kwaśną choć konkurencja była. Miłych ferii. Ja je mam już w piątek ^^. * Byle do piątku... Byle do piątku... Byle do piątku... Byle do...* Nie mogę doczekać się aż coś dodasz. Me oczy to pilnie obserwują. O.O
    ~Smail

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ^^ wierzyłam w ciebie i baaardzo proszę o "Historię Słodko-Kwaśną"
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratuluje zdanej sesji i udanych ferii xP hym ja bym byla za pierwszym rozdzialem out of order, bo mnie zaciekawil prolog i caly czas czekam na kontynuacje :) Ake

    OdpowiedzUsuń
  8. graty!

    a co do rozdziałów najlepiej wszystko na raz :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, ze znam tego bloga! W sensie te opowiadanie. W sensie ...... *uspokojenie oddechu* Pamiętam jak byłam nim zauroczona, mówię o " W mroku ciszy". Oh, uwielbiam twój styl pisania. Okej do rzeczy! ;) Z przeczytanych początków stwierdzam, ze bardzo do gustu przypadła mi "HISTORIA SŁODKO-KWAŚNA ". Fajnie się zaczyna i dialogi powalają ;) A, i moje gratulacje zdanej sesji ;)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha...wiedziałam, że dasz rade ;p Choć co to tego, że jesteś jedyny w Polsce to będę się kłócić ;p (dzisiaj ja świętuje...;p)
    Co do pisania to proszę o historię słodko-kwaśną bo mnie bardzo ciekawi;p

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chcę Out Of Order, bo tak smutno i samotnie wygląda sam prolog c: Kac? Cóż, współczuję.
    Gratuluję! Jak chcesz, to możesz się feriami podzielić, bo mi się właśnie kończą. Nie chcę ._.
    No i ten, pozdrawiam, weny i czego tam sobie chcesz c:


    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma za co ^^ *pije do kciuków* xD Osobiście byłbym za OoO (...) bo zaciekawiła mnie ta historia i jakby udało Ci się spłodzić kontynuację w ferie to byłoby miło. : D
    P.S. Ferie dobra, rzecz, już jutro ostatni dzień <3

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że sesja poszła dobrze :D To teraz trzymać kciuki by wena Ci dopisywała :)
    I przy okazji zapraszam na come-what-may.blog.onet.pl
    Znów zaczęłam pisać tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa kolorystyka?
    Jednak niebieski kolor bardziej tu pasuje... :)
    Poztrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :D Wgl, niebieski kolor jakoś bardziej do mnie pasuje :P Mam już pół rozdziału AiM, pojawi się na dniach xd

      Usuń
  15. No to się nazywa expres... ;p
    I tak niebieski jest zdecydowanie lepszy... (kolor mojego pokoju jest podobny, tylko dodatki mam żółte)
    Czekam na nowe części...
    Dawno już nie denerwowałam domowników śmianiem się po nocy...;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    gratuluję zdania ;] może napiszesz „Out of order”? Albo „Słodko-kwaśnej”, a nieważne cokolwiek się pojawi i tak będę usatysfakcjonowana ;]
    Weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Thіs web ѕite tгulу has all
    of the information I wanted сoncerning thiѕ subjеct
    аnԁ diԁn't know who to ask.

    Check out my weblog ... Lloyd Irvin

    OdpowiedzUsuń