poniedziałek, 9 lutego 2015

Liebster Award

O kurczaki, dostałem nominację <3
To tak niecodzienne, że chociaż nie bardzo wierzę w obiektywność przy ocenie innych blogów i jakoś dziwnie się czuję, kiedy mój blog zostaje gdziekolwiek komukolwiek podepchnięty pod nos, to postanowiłem odpowiedzieć na te 11 (słownie: jedenaście) pytań, żebyście mogli mnie lepiej poznać (a ja się przy okazji wygadam trochę, bo jest 4.14 rano i zabijam nudę). [taaak, rozdział się pisze. Właściwie, to jest na ukończeniu. Jeśli pominę betowanie, to pojawi się przed walentajnsami].

Otóż:


1. Dlaczego założylaś/łeś w ogóle bloga i co chcielibyście by dalej z nim robić.
2. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki? (Mój to oczywiście rock i metal)
3. Co najbardziej lubisz?
4. Jaki jest Twój typ "księcia/księżniczki z bajki"?
5. Twój ulubiony cel podróży na wakacje lub ferie? (Moje ulubione miejsce to dom xD)
6. Masz jakiś ulubiony sport?
7. Masz jakąś ulubioną książkę?
8. Masz jakąś pasję oprócz pisania?
9. Chcesz poznać swoich fanów?
10. Dlaczego piszesz?
11. Na czym najczęściej spędzasz czas? (oprócz pisania)


1. Dlaczego założylaś/łeś w ogóle bloga i co chcielibyście by dalej z nim robić.

Seks się sprzedaje. A homopropaganda jest na topie. Przyszedłem bezcześcić Wasze cnotliwe mózgi, zdjąć pruderyjne maski, zabawiać nastolatki i relaksować ludzi, którzy po prostu lubią poczytać trochę przeciętnych, średnio-erotycznych, ale dość realistycznych opowiadań o homosiach
#homoromanseFTW #ktojestkobietą #omujborzetoobleeeeśne
W dodatku kilka lat temu byłem dość introwertycznym typem, który w Internecie odnalazł możliwość otworzenia się i sprzedania swojego życia/przemyśleń za kilkanaście komentarzy.
#masochista
Chciałbym sprzedać go korporacji za grube hajsy i uciec do Japonii, żeby założyć tam rodzinę i mieć synka o imieniu onigiri, który będzie matematycznym geniuszem (po tatusiu, ofc) i przyczyni się do wynalezienia czegoś, za co obaj trafimy do książek historycznych.
Rozważam też karierę modela. (Musiałbym przestać jeść. I zacząć ćwiczyć. I czesać się)
Po dłuższym namyśle, zostanę przy pisaniu blogów. A nuż któryś się sprzeda. Omujboziu, czy te odpowiedzi powinny być takie długie? O_o

2.  Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki? (Mój to oczywiście rock i metal)

Ugh. Takie umpa umpa lubię. I takie bryk bryk też trochę. A czasem bang bang, szczególnie w moim aucie, bo mam fajne głośniki. Wszystkie gąski moje.
A tak serio, to im starszy się robię, tym bardziej wracam do klasyki. Bieber, One Direction, Ich Troje...
(Go home Blue, you're drunk).
A tak na serio serio #2 - poważnie wracam do klasyki. Lata 60-80, ale również Blue-sy, Geeezy, Countrusy itd.
Rock i poppunkrock/punkrock/poppunk/poprock/eeeee?
Definitywnie top 3: Paramore, Linkin Park (yay, koncert w 2014 <3), All Time Low, Kodaline (tak wiem, to 4. Matematyczny geniusz, mówiłem.)

3. Co najbardziej lubisz?

(Coś wolno idzie. 4.30. Od jutra kończę z cukrem.).
Wydziargane półnagie szczupłe gąski. Definitywnie.
A jak nie ma żadnej w pobliżu, to lubię książki. #bibliofilia
Lubię też spać. I słuchać muzyki. I trochę grać na gitarze, choć już nie tak często jak kiedyś.
Lubię też po prostu leżeć i patrzeć i myśleć i omujborze ile czasu na to tracę.
Lubię leniwe dni, kiedy mogę popylać po wolnej chacie w samych dresach, śpiewać przy zmywaniu naczyń z poprzedniego wieczora, gotować kolację dla bliskich, którzy jednak kiedyś wracają do domu.
Lubię bardzo wczesne godziny, kiedy wydaje mi się, że jestem jedyną osobą, która jeszcze nie śpi. Lubię godzinę 5-6 spędzać na dworze, gdzieś w trakcie wiosny/lata, kiedy powietrze ma w sobie to magiczne coś, światło jest takie miękkie i wszystko wydaje się bardzo proste.
Lubię sposób w jaki patrzą na nas te Najważniejsze Osoby. (Każdemu tego życzę)
Lubię jeździć samemu moim autem po nocy, niekoniecznie znając dejstinejszyn pojnt, przynajmniej dopóki mama płaci za benę. Jeśli jest inaczej, to z reguły nie będę miał czym napełnić brzucha.
Lubię trzymać stopy na kaloryferze. Gotować. Pisać. Żonglować. Robić zwierzęta, gitary, pojazdy, kwiaty z balonów (seriooo xD ), origami, uczyć się języków i latać po sklepach.

4. Jaki jest Twój typ "księcia/księżniczki z bajki"?

Definitywnie księcia. Nie kumam o co kaman z tą heteryczną pogonią za piersiami.
Niższy ode mnie. Brunet. Orzechowe oczy. Ciepły głos. Fajne dłonie. Szczupłe łydki. Rozmiar buta 41-43. Nieskrępowany. Otwarty, dowcipny, wychodzący poza schemat poznańskiego homolobby.
Bez kolczyków. Inteligemrrrrtny, oczytany, mądry (tylko mniej ode mnie, żebym mógł czuć się bardziej macho). O, fajny nos musi mieć. Taki lekko zadarty, nie za duży. Piegi mile widziane. <orgazm>
Najlepiej taki cieeepły. Z dużym łóżkiem. Niepalący, niećpajoncy, definitywnie pijący xD
(Teraz mam nadzieję, że mój boy nigdy nie trafi na tego bloga, bo będę u niego na dywaniku za wszystko co wymiłem-.-)

5. Twój ulubiony cel podróży na wakacje lub ferie? (Moje ulubione miejsce to dom xD)

Daleko. Lubię zostawiać rzeczy daleko za sobą. Najchętniej nad zbiornik wodny. Kocham morze, lubię na nie patrzeć, lubię słuchać. Rozkoszuję się zapachem, możliwością walki z prądem, rozchlapywania fal i pokazywania im, gdzie ich miejsce.
Uch, łatwo poszło xD next.
.
.
.
6. Masz jakiś ulubiony sport?
7. Masz jakąś ulubioną książkę?
8. Masz jakąś pasję oprócz pisania?
9. Chcesz poznać swoich fanów?
10. Dlaczego piszesz?
11. Na czym najczęściej spędzasz czas? (oprócz pisania)
6. Masz jakiś ulubiony sport?

Spanie synchroniczne. Rzut pościelą. Sprint do łóżka. Jedzenie na czas. Jedzenie wytrzymałościowe. Maratony filmowe.

7. Masz jakąś ulubioną książkę?

Mam. Problem z ulubionymi rzeczami mam taki, że ulubiona powinna być jedna rzecz, a kiedy ma się ich kilka, to raczej przestaje mieć sens...
Jeśli mam ograniczyć się do jednej, to Patrick Rothfuss - Imię Wiatru.

8. Masz jakąś pasję oprócz pisania?

Spanie synchroniczne. Rzut...eee...
Hm...
No, ewentualnie...
-Żonglerka. 3/4 piłki, 3 maczugi, owoce w sklepie, puszki piwa, dosłownie wszystkim co wpadnie mi w ręce. Coraz bliżej 5 piłek, ale wymaga trochę poprawek.
- Balony. Skręcanie takich podłużnych w bardzo interesujące kształty.
- Czytanie książek.
- Gotowanie
- Języki obce.
- Jeżdżenie autem? Czy można to liczyć jako pasję?


9. Chcesz poznać swoich fanów?

Rety, jasne =d Właściwie, to część z Was się do mnie odezwała tak prywatnie ^^ Z wiekiem bardziej dbam o swoją prywatność, dlatego uruchomiłem nowy mail, na który możecie napisać w ramach terapii/zabicia nudy/czy zwykłego przywitania się/skopania mi tyłka, żebym zabrał się za pisanie.
Możecie pisać na blueboyyaoi@gmail.com, chętnie poodpisuję, oczywiście bez obietnic, że będę sprawdzał skrzynkę co 10 minut :P

10. Dlaczego piszesz?

Bo to dobra opcja na odstresowanie się, oderwanie od rzeczywistości. Przelanie myśli podsuwanych przez wyobraźnię na ...papier? No, metafora taka.
Pisanie odkrywa i przypomina mi o tych rzeczach we mnie, które lubię i za które się cenię.
Poza tym to całkiem przyjemne uczucie oczekiwanie na Wasze komentarze, wyobrażanie sobie Waszych reakcji. Chociaż z reguły oczekuję komentarzy dłuższych niż zdanie, bardziej szczegółowych, nad którymi ja będę mógł się zastanawiać tak jak, mam nadzieję, Wy nad rozdziałem.

11. Na czym najczęściej spędzasz czas? (oprócz pisania)

Hm, chyba nauce/udzielaniu się towarzysko. No i solidne 8 godzin snu dziennie. Przynajmniej w trakcie ferii <3
No i niestety na dojazdach na uczelnię. #przeprowadzka2015/2016

Ufff. To tyle. Było całkiem zabawnie, przynajmniej dla mnie. Mam wrażenie, że nieźle się przyłożyłem xD
5 rano. Niemal czuję doły pod oczami.
#gdziemujkreeemmm #beautysleep #stahp #przestańspamowaćhashtagami #gupiblu

Okey, serio potrzebuję spać, bo zachowuję się jak jakiś gimbaz. (tak to wychodzi w liczbie pojedynczej, prawda? Studia filologiczne mnie na to nie przygotowały (>.<')   )

Tyle. Dziękuję. Branoc.
Rozdział wkrótce

xoxo,
Blue.




7 komentarzy:

  1. Jezu, KOCHAM CIĘ CZLOWIEKU!!!
    Przede wszystkim GRATULUJĘ nominacji :)
    Wiesz, trenuję dokładnie takie same sporty ;) A mój zawód wyuczony to Śpiąca Królewna xD
    Z niecierpliwością czekam na następną kotkę ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę weny Niebieski Cosiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gdzie są rozdziały 37,38 i 39 W Mroku Ciszy?! Chciałabym poznać zakończenie wiesz :p

      Usuń
    2. Tutaj są kolejne rozdziały: http://sasuke-i-naruto-w-mroku-ciszy.blog.onet.pl/

      Usuń
  2. #gupiblu hahahaah <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe :D Siedzę w domu, śmieję się na całe gardło, a mama się na pnie gapi jakbym była szurnięta xD
    Fajne, uśmiałam się :3
    Coś mi dzisiaj nie najlepiej idzie pisanie komentarzy, więc już nie męczę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jezu, ja też Cię kocham człowieku! Genialne, szczerzyłam się ciągle do monitorai co chwilę słychać było mój chichot. Uwielbiam Cię, tym bardziej, że kolejny rozdział jest na ukończeniu. No po prostu... Brak słów, a mowa pochwalna zostanie, mam nadzieję, wygłoszona dopiero pod kolejnym rozdziałem, także no. Ten.
    Trzymaj się i weny ❤
    P.S. Nie powinno być gimbus czy coś?

    OdpowiedzUsuń