niedziela, 5 maja 2013

Nie lękajcie się!

Jestem!
Jak mogliście pomyśleć, że porzucam bloga?
Zwyczajnie zrobiłem sobie przerwę. Poza tym spędziłem trochę czasu we Włoszech i ładowałem baterie, żeby powrócić do Was z zupełnie nowymi pomysłami!
Bloga nie porzucam i ku przestrodze innych - nie zrobię tego przez jeszcze bardzo długi czas. Udało mi się trochę popracować nad tekstami we Włoszech, ale potrzebują jeszcze ostatnich poprawek. Postaram się wrzucić coś na dniach, wszystko zależy od tego, czy przebrnę łatwo przez poniedziałkowe i wtorkowe testy :''3

19 komentarzy:

  1. Yay! A cos mi caly dzien mowilo, ze musze. zerknac ... Przeczucie xD strasznie sie ciesze, ze juz cos naskrobales^^ Wlochy *-* zycie jest okrutne -.- porozdawalam swoje szczescie innym, wiec pozostala mi nieskonczona pozytywna energia xD powodzenia z poprawkami ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnych poprawek, to normalne testy :P

      Usuń
    2. To bylo odnosnie opka -.- ale z testami tez... XD ja z natury sie wyslowic nie zawsze umiem, wybacz ><°

      Usuń
  2. Boże dobrze, że wreszcie się odezwałes tęskniłam! Nie mogłam się doczekac nowej notki mam nadzieje, ze szybko coś wstawisz. Dobrze, że już jesteś ^^ :)<3

    OdpowiedzUsuń
  3. JEEJ! A ja już się balam i no obawialam! Ale kochanie nawet się nas nie pytaj jak my moglismy sobie tak pomyslec bo ty debilku mogles cos o tym wyjezdzie napisac! Ja się tu kurde obawialam!!!
    No nic ciesze się ze już jestes. Powodzenia na testach :d naskrob tu cos prooosze! Bo teskie za twoimi tekstami! Teeeesknieeee! Koooochaaam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Włochy ! ;o
    Następnym razem musisz mnie zabrać ze sobą. Tak tylko mówię, ale czasami walizki są naprawdę pojemne :P
    Mam nadzieję, że śródziemnomorski klimat dobrze wpływa na wena i obrzucisz nas teraz samymi nowymi kąskami :D (w sensie starymi nowymi, ale nowymi do starych - you got that, right? - czy jakoś tak (ćwicze przed maturą z anglisza xD ))

    ps. nigdy więcej nie zostawiaj nas bez słowa na tak długo. nigdy! -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Blue!!!
    Usychałam z tęsknoty...:P
    Już myślałam, że zostawiłeś nas bez pożegnania...
    Mniemam, że urlop Ci się udał, że odpocząłeś, że w Twojej główce jest milion pomysłów i już nigdy nie zostawisz nas na tak długo!!!
    Czekam na nowe pomysły w formie opowiadań...


    tak wiem egoistka ze mnie...
    ale Twoje teksty ratują moje życie...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się cieszę, że będą kolejne części bądź nowe opowiadania :3
    Naprawdę podoba mi się twój styl pisania i pomysły.
    A co do testów, to na pewno dałeś radę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ci poszły testy? Kiedy wstawisz nową notke?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myśle , że mi testy poszły dobrze .Boże myślałam że coś ci się stało na szczeście tylko przerwe sobie zrobiłeś ; >.
    WENY < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje ze testy poszły dobrze, ale kiedy next nota? czekam niecierpliwie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokladnie. Mam w glowie to samo pytanie kochanie. Weny :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę cię.
    Piszesz tu coś w tej chwili albo się pogniewamy.

    ZŁA Conoo

    OdpowiedzUsuń
  12. My tutaj usychamy niebieski przyjacielu. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Blue...
    Tęsknimy za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochany daj coś proszę...szybko...please!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty. Kiedy coś wrzucisz Blue?

      Usuń
    2. OPEN THE DOOR TO YOUR YAOI STORIES! PLEASE!

      Kochany blagam....chcemy notke

      Usuń