niedziela, 19 maja 2013

Nie spamujcie mi proszę :< Doskonale zdaję sobie sprawę, że wszyscy czekacie, ale to, że wyślecie mi 4 wiadomości o tej samej treści niczego nie przyspieszy. Piszę swoim tempem i nie zamierzam dostosowywać się do cudzych oczekiwań. Staram się ze wszystkich sił, ale yaoi to nie cały mój świat; jest to jedynie hobby, któremu oddaję się w WOLNYCH CHWILACH.
Póki co takowych nie zaznaję. Właśnie piszę elaborat na środowe zajęcia, w ten piątek mam przedtermin z wiedzy o kulturze japonii a zaraz po bożym ciele mam zaliczenia z gramatyki japońskiej. Sami więc widzicie, że terminy mnie gonią, a obowiązków przybywa.
Mam jednak napisane już kolejne fragmenty i powoli prace nad rozdziałami postępują, więc się nie zniechęcajcie.

Mam też do was pytanie. Otóż przygotowuję się do egzaminu z wiedzy o kulturze Japonii i skoro szukam materiałów dla siebie, to równie dobrze mógłbym się nimi dzielić z Wami. Jeśli jest takowe zainteresowanie, pomyślałem o stworzeniu własnego, kolejnego bloga, o tematyce traktującej czysto o kulturze Japonii. Wiem, że wielu z Was zapewne interesuje się nią w stopniu równym mnie, a niektórzy zapewne nawet bardziej. Jako, że moje półki obfitują w różne ciekawe pozycje, jestem skory się nimi dzielić na blogu, jeśli istnieje z Waszej strony zainteresowanie. Dajcie znać pod tą wiadomością :D
Do zobaczenia za około pół tygodnia ^^

8 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za i powodzenia na zaliczeniach! :3
    ~Smail

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziw sie Blueboyu. Świetnie piszesz i każdy chciał by cos twojego przeczytać. Rozumiemy że chwilowo nie masz czasu napewno, ale wiem że twoja opa są warte czekania. Kocham cię i pozdrawiam. Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam... :(
    Co do blogu o kulturze Japonii jestem jak najbardziej za... świetny pomysł.
    Powodzenia na zaliczeniach...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem za! I z niecierpliwością czekam na nowe teksty od Ciebie!
    Powodzenia na zaliczeniach i weny!
    (B)ring(B)ack

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę wszyscy Cię szantażują. No widzisz, jaki jesteś wspaniały :D
    Ja się staram rozumieć. I jeśli widzę, że piszesz, iż żyjesz i jesteś zajęty potrafię to uszanować, ale wiesz, większość czytelników to tylko czytelnicy i nie wiedzą, że coś takiego jak pisanie wcale nie jest tak prostą sprawą, a zwłaszcza, jeśli się nie ma dużo czasu, bo wybrało się tak trudne studia jak Ty.

    Co do drugiego bloga, to myślisz, że znalazłbyś czas? To ciekawy pomysł i całkiem mi się podoba, ale bardzo czasochłonny. Sam o tym wiesz, skoro prowadzisz już tego i masz masę zajęć niepozwalających Ci pisać tak często jak kiedyś. Radzę Ci się jeszcze nad tym kilka razy porządnie zastanowić nim się na coś zdecydujesz.
    I powodzenia życzę na wszystkich zaliczeniach i innych takich oraz więcej wolnego czasu ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz palec to łapę użrą, tuż przy samej głowie, o! Cóż, niektórzy nie rozumieją, że takie pisanie ma być przyjemnością przede wszystkim dla autora ;_; Ciekaw jestem, ile osób wykupiło dostęp do treści, które zamieszczasz, jeśli byłby płatne. Stawiam, ze mniejszość - to takie polskie. A się zrobiłem wredny ^^ Cóż, po raz enty powtarzam tym noobkom, które nie mogą wysiedzieć w oczekiwaniu na nowy tekst - żyjcie i dajcie żyć :D

    Pomysł z blogiem dobry, miło byłoby poczytać różne informacje o Japonii ^^ Tylko obawiam się, ze wtedy mogłoby spotęgować się popędzanie/marudzenie czytelników ,,kiedy nowa notka/rozdział/-jakkolwiek-to-się-nazywa. Jeśli się tego nie obawiasz - to jestem całkowicie za!

    Nie daj się tym egzaminom, jesteś silniejszy - rozłóż je na łopatki a potem zdepcz ^^

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to trochę egoistyczne, że tak sępimy o nowe noty...wiem że to dla przyjemności Autora, ale cóż poradzić na to że jego twory są tak świetne! Że chcielibyśmy by pojawiały się codziennie !? XD i JA BYM WYKUPIŁA!

      Usuń
  7. Witam,
    jestem jak najbardziej za, to bardzo świetny pomysł... Powodzenia na zaliczeniach i weny....
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń